DBC in vogelvlucht

Lid worden van DBC kunt u bij de secretaris, , tel. 06-52 69 85 48

DBC speelt op dinsdagavond in De Ruimte, Mercuriusweg 1, 2624 BC in Delft

De clubavond begint om 19:45 (eerste kaart); aanmelden tot uiterlijk 19:35.
Er worden doorgaans 25 spellen gespeeld (5 ronden van 5 spellen);
een enkele competitie zal met 24 of 28 spellen worden gespeeld.

Roken: Binnen het gebouw mag niet worden gerookt.

Het afzeggen wordt geregeld door de TC. U doet dit via e-mail naar:  vóór dinsdag 16:00 uur.
Als u zich niet afmeldt en uw partner wel, zal de TC een partner voor U proberen te vinden. Alleen als dit niet lukt krijgt u hierover mail.
Als u zich afmeld krijgt u een automatische bevestiging dat uw mail is ontvangen. Gebeurt dit niet kunt u contact opnemen met Peter Ladan
Uitsluitend in het geval dat u niet in de gelegenheid bent te mailen of u geen automatisch bevestiging krijgt, kunt u zich telefonisch afmelden bij Peter Ladan, tel. (015) 261 47 97

Competities: Er worden intern verschillende competities gespeeld: viertallen, butler, paren en cross-imps. Daarnaast is er ieder jaar een competitie voor het 'clubkampioenschap' (top-integraal) en een uitgebreide kerstdrive met voor iedereen prijzen.
DBC doet mee aan de externe NBB-viertallencompetitie: in de 1e en 2e Divisie van de landelijke competitie en in de Hoofdklasse, 1e klasse en 2e klasse van het District Delft & omstreken.

DBC organiseert jaarlijks twee open toernooien:
de Kroegentocht en het Open Delfts Parenkampioenschap, waarvoor de Zomerdrives als voorronden gelden.